Yhdistys

Länsi-Uudenmaan Kääpiösnautserit

Länsi-Uudenmaan Kääpiösnautserit ry – Västra Nylands Dvärgschnauzrar rf eli LUUSERIT on vuonna 2009 perustettu yhdistys, jonka tarkoituksena on saattaa yhteen alueella asuvia käppänänomistajia ja -harrastajia sekä tarjota heille monenlaista toimintaa.

Järjestämme yhteiskävelyitä ja muita tapaamisia, koulutusta, kursseja, leirejä,matchareita, näyttelyitä sekä silmien ja polvien joukkotarkastuksia. Jatkossa yritämme mahdollisuuksien mukaan järjestää myös jalostustarkastuksia sekä erilaisia kokeita ja testejä, kuten MH-luonnekuvauksia ja luonnetestejä.

Yhdistys tiedottaa toiminnastaan jäsenille lähetettävillä sähköpostitiedotteilla. Muistathan siis ilmoittaa jäsensihteerille, mikäli sähköpostiosoitteesi muuttuu. Lisäksi toiminnasta tiedotetaan Facebook-ryhmässä.

Yhdistyksen jäsenillä on etusija yhdistyksen järjestämiin tilaisuuksiin, aina myös edullisempaan hintaan kuin yhdistykseen kuulumattomilla. Jäsenmaksu vuodelle 2023 on 10 euroa.

Yhdistyksen säännöt

Yhdistyksen vuosikokous on aina maaliskuussa.